« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی استان شاهد تخریب‌ و تهمت‌ها هستیم، اگر یک نفر از یک مسؤول ما ناراحت شود در فضای رسانه‌ای شروع به تخریب و تهمت علیه آن مسؤول می‌کند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سید محمدکاظم نظری در نشست ظهر امروز کارگروه امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حفظ نظام بزرگترین معروف است و برای حفظ نظام، اعتماد مردم و امید به آینده یک ضرورت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های اخیر دشمنان تحرکات زیادی علیه جمهوری اسلامی داشتند که فعالیت رسانه‌های و راه‌اندازی شبکه‌های مختلف یکی از برنامه‌ها و توطئه‌های آنان بود و اگر نظامی به غیر از نظام اسلامی در ایران حاکم بود با این توطئه‌ها از بین می‌رفت.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای ناامید کردن مردم گفت: منکر مشکلات در کشور نیستیم و سوء مدیریت‌ها را نفی نمی‌کنیم اما نباید از بیان خدمات غافل شویم، در کنار پرداختن به مشکلات نقاط قوت و خدمات ارائه شده انقلاب بیان شود.

این مسؤول بیان کرد: کدام نظام را سراغ داریم که به اندازه نظام اسلامی به قشر محروم جامعه توجه دارد؟نظام اسلامی خدمات زیادی را ارائه کرده که بهتر است این مباحث مطرح و اطلاع‌رسانی شود.

نظری ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام را نوعی منکر در جامعه دانست و گفت: در فضای مجازی شاهد ناامید کردن مردم و پمپاژ یاس و ناامیدی به جامعه هستیم، نظام سلطه در تلاش برای دوری مردم از انقلاب است که با تمام توان در مقابل دشمن ایستاده‌ایم و این ایستادن هزینه هم دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گرانی‌ها در جامعه گفت: هنر نیست که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به گرانی‌ها پرداخته شود، به جای اینکه دوربین برداریم و محرومیت یک نفر را به تصویر بکشیم تا در فضای مجازی توهین کنیم به خدماتی بپردازیم که توسط نهادهای حمایتی ارائه شده است.

وی بیان کرد: در همین استان جلسات متعددی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت گرفته شد، لذا من توصیه می‌کنم به جای انتقاد، از اقدامات و عملکردها حمایت کنیم.

این مسؤول عنوان کرد: در آستانه دهه فجر تزریق امید به جامعه بزرگترین معروف و دروغ یک منکر است،امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی استان شاهد تخریب‌ و تهمت‌ها هستیم، اگر یک نفر از یک مسؤول ما ناراحت شود در فضای رسانه‌ای شروع به تخریب و تهمت علیه آن مسؤول می‌کند که این موارد کنار گذاشته شود.

نظری خاطرنشان کرد: پارتی‌بازی و تبعیض یکی دیگر از منکراتی است که باید در جامعه از بین برود تا زمینه رضایت‌مندی مردم بیش از گذشته فراهم شود./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: